İzmir'de Sağlıklı Yaşam Ligi'nda Bağımsızlık Festivali Başlıyor

İzmir Umumi Millî Eğitim Kurumu (UMKE) ve Yeşilay'nın işbirliği içinde düzenlenen 'Sağlıklı Yaşam Ligi' kapsamında, İzmir'de bağımlılıktan kurtulmayı amaçlayan bir festival başlıyor. Festivalde binlerce kişi bir araya gelerek sağlıklı yaşam tarzını benimsemeyi ve bağımlılıklardan kurtulmayı hedefliyorlar. \n\nFestival, İzmir'de gerçekleşen diğer sağlık merakı etkinlikleri gibi, sivil toplum kuruluşları (STK) ve kamu kurumlarının işbirliğiyle gerçekleşiyor. Bu etkinlikler, halkın genel sağlığını artırmayı amaçlayan bir dizi aktiviteyi içeriyor.


