Fenerbahçe Topuk Yaylası Kampı Başladı, İsmail Kartal İlk Antrenmanı Yaptı

Fenerbahçe, İstanbul'dan ayrılıp İzmir'e gelerek Topuk Yaylası Kampı'nın ilk antrenmanını gerçekleştirdi. Teknik direktör İsmail Kartal'ın yönetimindeki takım, yeni sezon için hazırlık sürecine başladı. \n\nLangar Sahası'nda yapılan bu ilk antrenman, milliyetçi bir kamp atmosferini yaratmak için özel olarak seçilmiş. Topuk Yaylası'nın bu yılındaki ilk günlerinde, Fenerbahçe futbolcuları ve teknik ekip, yeni sezonun başarılarına yönelik vizyonlarını belirledi.

